fredag 20 mars 2009

come back to me, it's almost easy

Nanana.
Har joggat, ätit kassler, ser nagareboshi och nu sitter jag och amanda och ser världarnas krig och äter Ben and Jerry's:) Jag tycker att jag förtjänade det, ja.
Smsar även med Herr Övik.. han är på fest men den snyggaste tjejen på festen var upptagen so he didn't find it funny - playboy;P
Måste lära honom bli lite ödmjuk.

Efter filmen är slut ska jag duscha mitt hår och sedan lägga mig tror jag:)
Och se film eller så.
Tänkte försöka att inte sova så syndigt länge imorgon - har PA m.m. att göra! men det känns inte så farligt.

Ska även försöka ta mig ut imorgon om vädret tillåter, det är ju som lite äckligt väder nu!
slask/is/grått.. men fortfarande varmt.
- äckligt.

Har börjat suga upp mig rejält på hults, även börjat fundera på lämplig klädsel och hur man smartast packar väskan så den tar liiiiiiite plats.
Och vad ska man ha för skor? stövlar - ja, men sedan då?
tror jag ska promenera runt i sopsäck.
Det är ju smart! Ta med sig en rulle sopsäckar och strumpbyxor(Y), lär ju lätt lukta godast där utan 2-dagars gammal tröja som både blivit spilld på, svettats i och dregglats över.
Aja, närmare sommaren ska jag ha en get together med Linnéa - Festival ska vi se!
Det blir bra, för jag har bestämt det.

Åter till filmen!
Hörs eventuellt sedan!

Jag fatta allt och ingenting
där stod ju du som alltid skulle va min

1 kommentar:

Hennes Kungliga Majestät sa...

http://www.youtube.com/watch?v=IoIpxkWzcLM