lördag 21 mars 2009

obehagligt allvar

Ligger i sängen och snackar med Ante my man på msn!
Vi har tråkigt.. synd att han har lite bromsvätska, annars hade han hämtat mig så vi kunde ha raggat.
syndsynd:(

Jag har även tagit ett beslut.
Antingen är det de bästa jag gjort, eller så kommer det vara det dummaste jag gjort.
Men jag tror, faktiskt, att det kommer bli bra.
Jag har börjat tro på mina egna beslut, även om det ibland verkar dumt till en början.
nu blir jag sådär dryg och pratar bara om mig själv, och ni vet inte ens vad jag pratar om.
Det spelar ingen roll, ni kommer märka det tids nog.


Och jag skulle ha ringt dig ikväll
men handen fastnade framför mig
och jag skulle sagt; "jag älskar dig"
men stolthet kom i vägen
Och du eller jag vem är konstigast
är det bara jag som förändrats
ja nåt är borta men nåt hittas, varje dag
Jag har sett livet från båda sidor nu
från upp och ner
och ändå ser jag bara livsillusioner
och nu minns jag
jag förstår inte livet
inte det minsta.

Inga kommentarer: