torsdag 19 mars 2009

take this to heart

Kom just hem från lååång promenad med Cookie!
vi gick cirkus 19.30 och kom hem typ 21.47.
Vi var på tomtebo och checkade hennes eventuella jobb och sedan gick vi och kollade vart hon ska bo, vid uni var det:]
Alltid trevligt med promenad och tjejsnack!

Imorgon är det helg, soft soft soft!
Ska jogga imorgon och sedan ska jag schlappa:)
fy så skönt att sova länge på lördag/söndag!
På måndag kommer familjen så då ska jag vara lite med dom, sedan har jag även 3 körlektioner nästa vecka.. och inga prov vad jag vet!
Hade körlektion idag med, körde massor massor i stan och det var galet kul, men läskigt!
Jag börjar bli riktigt fräääsig.

Jag vill så mkt ha sommar, sol, glass och en kille som luktar gott <3 det är sommar för mig. Måste snart köpa min första våriga pinnglass! vädret är ju najs. Har även kollat sommarkläder! hittat sjukt söta skor och jackor bland annat! viiill haaaa, utropsteckenutropstecken.

Nu ska jag, hör och häpna, lägga mig och läsa tills jag somnar cirka 23 tror jag! Imorgon ska jag fika vaniljyoghurt, havrefras, krossade linfrön och honung känner jag, så satans gott!:D haha, jag blir glad av att äta alltså.. nu, klar! vi ses sen!
Du säger att kärleken aldrig vart till för dig
Att du aldrig känt vinden högt över trädtoppen
Du säger att den delar sig vid kinden
Och blir hel igen bakom dig
Varje moln är trasigt
Du räknar allt sorgligt, natten lång
Och hon du älskade en gång
Och kanske älskar än
Spelar det någon roll?
Nej kanske ingen
Kanske allt egentligen

1 kommentar:

Anonym sa...

AHAHA! :P mat, ja, härligt det är :)