onsdag 18 mars 2009

I'll never stop dreaming of you every night of my life, no way

Var hemma idag som sagt! men det blev inte alls så mkt gjort som jag hade velat:O
Iaf så har jag nyss varit på min sista teorilektion och ska köra imorgon:)
Ska äta sen middag, plugga till stresshanteringsprovet jag har imorgon, se greys och sedan sova!
Imorgon slutar jag 11.30, det vill säga direkt jag haft körlektion:D skönt med en megakort dag!!
Måste komma ihåg att ringa massa människor om jobb också! inte glömma inte glömma.
Sedan ska jag på prommis med cookiedough på kvällen:) det är najs.

Övriga tankar: Jag är grymt stressad över att jag har många stora projekt på G.. PA, körkort, NkB prövning etcetc. Dock så är det vår, det känns, vilket ljusar upp situationen.
En annan som brukar ljusa upp mina situationer är min soulmate Linnéa.. jag vet inte riktigt vart hon tagit vägen.
Hon kanske dyker upp då snön smälter!

Anyway, nu ska jag som sagt äta!
Inatt ska jag drömma om trevliga saker, för det har blivit en vana.
Sedan tror jag att vårkänslorna väckt inte bara min livslust utan också min passion!
vi får se hur det går.

You say, she broke your heart
she left you crying
but she did not set you free
And now you feel like you can never love again
OK, so let me know
it's up to you how long you let her memory stay
And do you really wanna carry on this way
I can tell by the look in your tear-filled eyes
You need somebody you can hold onto
If you really want to
I'd love to hold you
If you really want to
then I'd love to be the body that you hold onto

2 kommentarer:

Hennes Kungliga Majestät sa...

Jag finns här :) jag cirkulerar bara i bakgrunden just nu. Hade tänkt ringa dig idag. Men jag får sådan ångest över vad jag ska säga, kallprat är inte min grej. Jag vet inte hur man startar ett samtal! Jag blir så nervös så tillsist kan jag inte ringa :/ Skulle då skriva på msn, men det blev att jag gjorde annat. Försökte få upp lite tavlor i sängkammarn, men det sket sig också. :/

Anonym sa...

Cookiedough! :D IHIHIHI!