tisdag 17 mars 2009

it's better of this way so much better of this way

Nyss haft körlektion! jävlar så ont i foten jag fick av att växla upp och ned hela tiden. Ser fram emot den dag jag inte blir dönervös då jag hamnar bakom en bil eller ska köra i en rondell.
Jag vill verkligen verkligen ha körkort nuuu! ska köra hela sommaren.
De säger att jag har väldigt mycket talang och är lugn, men då skulle de veta hur jag känner mig:S har fan ont i magen nu. - inte lugn. Swell swell, snart anyway.

Väntar nu på att få prata med syon om something something - ain't telling.
Sedan ska jag och Amanda på universitet och plugga:] Killarna i hennes arbetsgrupp kan vara det sötaste jag sett:D speciellt Patrik, jag har inte en liten crush i honom.
Jag ska plugga PA, körkort och stresshantering(Y).

Imorgon har vi GA-dag, vilket innebär att vi ska på nolia och snacka om användning av internet i dagens samhälle.. eller vi ska inte snacka, någon annan get ska.
skolka? jatack! fast majoriteten av klassen tänker göra det, så jag kommer känna mig tvingad:/ jag vill mkt hellre vara hemma och göra PA, så jag tror jag skiter i det.
(A).

Har förövrigt träningsvärk som satan i höfterna och magen(!) sedan igår då jag joggade. Jag är den mest otränade norr om skåne känns det som:(
förut sprang jag 2 km på 12 min, ain't happening. Jag lär ju springa på 30 nu.
Igår joggade jag ungefär 4 km, det tog 40 min. Jag ville dö sedan, vilket jag även gjorde. Drömde fint inatt, var utvilad imorse, solen sken och det var en bra morgon som utvecklades till en minst lika bra dag.
Jag gillar mig då jag har en bra dag.
fick även MVG på historia A uppsatsen jag skickade in i söndags.
det är något speciellt med vår.

egentligen älskar du inte mig
och egentligen är det okej med mig
för jag älskar ingen alls
sånt där är slöseri med tid
och då slösar vi bort våra liv

Inga kommentarer: