tisdag 24 mars 2009

smooth criminal

Sitter och mytar ihop min loggbok i PA lite.
Roberts idé, vilket märks för den är inte smart.
Vi ska föreställa jobba tillsammans, skriver jag att den 23/1 då träffades jag och Robert för att prata, sedan skriver inte han det....!?!?
Det verkar lite suspicious.
Tur att jag skrivit från december så jag behöver inte hitta på så mkt.

Plugg plugg plugg.
Det är det jag gjort sedan jag kom hem 15.
inte roligt nånstans.
Fick MVG på min historia A, flicka med pärlörhänge ni vet:)
fick därefter en ny - jämför Indien och Kina, gå LÅNGT bak i tiden, varför blev det som det blev?
Vad skiljer dem åt och varför?

Påsklov -> PA, körkort, matte, nkB, historia A, historia B.
FITTA.
vart är lovet!?
JAG VILL DÖDA.
eller iaf ha en kram...:(

Rickard är förövrigt här i Umeå på kurs!
undra om jag ska hälsa på han? han ville det.
jag ska iaf ut och gå 30 min.. så hinner nog inte träffa soetnoewsen.
Får hälsa på Lycksele snart.. jag har lyckselebrist.
Marlene, Rickard och Simon har smittat mig med JÄVULEN.
det ordet går att använda före allt!

Har även feber.
Det beror på att jag käkar tabletter som höjer min kroppstemp - höjer min metabolism.
Alltså min ämnesomsättning..
så feber..

hörs sedan

XOXO
when I saw you kissing that girl
my heart, it shatteredand
my eyes, they watered
and when I tried to speak I stu-uttered

1 kommentar:

Anonym sa...

kom hit jävulen. nästa helg.