tisdag 24 mars 2009

I got a feeling

Sitter på svenskan.
VILJAN ATT DÖ.
Vi har fått ännu en uppgift! skriva en essä, en krönika eller ett kåseri.. tills nästa vecka!
FANFANFAN så mycket jag har att göra!
sug min alltså...
jag kommer få slita jävulen(lyckseleskada) för att bli klar innan jag är pensiönär.

Igår var iaf rätt kul!
MAXI, äcklig jävla pizza och långpromenad!
najs najs.
jag drog oneliners hela dagen.

om 40 min har jag samhälls, vi ska träna inför FN-dagarna v 15.
Jag är Venezuela och sitter i ECOSOC 2.
Jag ska mingla hela tisdagen, göra mig vän med likasinnade och krossa alla jävlar med veton.

Det är iaf sol idag!
kände mig nästan lycklig imorse då jag gick på bar gata i sol:)
älskar det.
verkligen!
vill ha festival och mjukglass, nu!
nunununu.

har 3 timmar matte på eftermiddagen.
ironiskt.
matte i solskenet.
Morteza har även börjat här.

jag måste ha retat gallfeber på någon högre makt.

BACK TO BASIC.
Åsele i helgen.
fiska lördag.


XOXO

My weaknesses
You know each and every one
it frightens me
But I need to drink
More than you seem to think
Before I'm anyone's
And you know...
Kiss me goodbye
When I'm on my own
But you know that I'd
Rather be home

Inga kommentarer: