onsdag 25 mars 2009

gives you hell

Idag har varit en lång dag!
skola 08.20-14.30
körskolan 15.00-18.30
sedan har jag handlat, lagat middag, chattat lite och skrivit på PA.
Nu ser jag roomservice i väntan på Grey's:)
orkade inte träna idag fast Simon alltid hetsar mig:(
Han tränar jämt och får mig att känna mig lat.
Ska börja träna mer, även om jag FAKTISKT har träningsvärk.

Skrev färdigt min svenska idag på ett hål - en sak mindre att tänka på (Y), varje gång jag gör något klart bli jag lycklig.

Ska förövrigt till Åsele i helgen!
marknad.. wow liksom.
Ska pimpla på lördag:) Satsar på gammgäddan.
Vill även till Lycksele nästa helg och mina geléhallon (aka Lyckselesötisar) vill att jag ska komma.
Även fast jag är 18 vill mamma att jag ska vara med dom.. suck that.
Jag ska övertala henne.
Försöka iaf.
ni kan ju ringa och prata med henne (A)

Vi hörs!

When you see my face
Hope it gives you hell
Hope it gives you hell
When you walk my way
Hope it gives you hell
Hope it gives you hell
Now where's your picket fence love
And where's that shiny car
And did it ever get you far
You've never seem so tense love
I've never seen you fall so hard
Do you know where you are?
And truth be told I miss you
And truth be told I'm lying

1 kommentar:

Hennes Kungliga Majestät sa...

Kom Kom nästa helg! Jag måste supa!