onsdag 25 mars 2009

i'm so poor won't you lend me some money?

Linnéa kallar mig fattiglapp för att jag inte har råd att fara på P&L, Hultsfred och metal town:(
Så säger hon bara för att HON HAR JOBB!
en annan är ju en enkel student som inte har tid och råd med nöjen hela tiden.
Så Linnéa, jag kan inte komma nästa helg, jag måste spara pengar så att du inte kallar mig fattiglapp!
burned.

Jag ska fan bli miljonär och flytta till Malaysia.

Over and out - I'm going to bed.
Ska drömma att jag kan fara överallt.

18 karat gold wouldn't fill the hole
The bleeding hole in her heart
That's made from cicumstances at home
Because they kept pulling her hair
And so it choked her words
She don't sleep at night
afraid to turn out the light

2 kommentarer:

MRTNA sa...

Sök och jobba som funkis på festivaler =gå gratis som tack!

Katja sa...

Uppdatera oftare GRETHS