onsdag 1 april 2009

wednesday, break my heart

Så, det var ett tag sedan.
Jag har inte varit på humör för att blogga, och då ska man inte blogga heller.
Jag är inte på humör för något alls idag... så jag vet inte varför jag bloggar, eller ens klev upp imorse.
Onsdagar har den effekten på mig och det har även slaskväder.
Men anyway, folk tycker jag ska uppdatera.

Jag är anmäld till Hotell Linnéa Lindberg i helgen.
Jag är fan inte pepp på det heller:(
Jag vill spara pengar.
Men Linnéa skulle bjuda på vin och korv (Y)
även på en syn av hennes ack så vackra skor.
Även en fet get, jag vill gå i ide.
Jävla..

Skriver med folk på msn men jag är mest snäsig:S
orkar som inte engagera mig.

Mens på heltid.

Nu vill jag komma nånstans i livet, fan!
så jävulskt stilla allt står.

Festade med Maggan i helgen, men det var då den konstigaste lördagen med de konstigaste hånglen och konstigaste telefonsamtalen så jag orkar inte ens tänka på det.
FÖRTRÄNG

Vi hörs möjligen sedan.

there's nothing quite like the burning sting
when you find out that you've lost everything
maybe I should shut up
maybe I should come down
maybe I should paint your picture on the ground
I wake up cursing everyday
oh well
what can I say?

1 kommentar:

Hennes Kungliga Majestät sa...

Du ska veta att jag har en överraskning till dig! Du får veta den ihelgen. och du kommer bli Glad Greta (Get) 2000! :D:D:D