tisdag 6 januari 2009

with every single beat of my heart

jahaja! jag ligger redan i sängen, hurra för mig!

Igår då jag, Elvira, Molly, mam och pap åt på timmergrillen spillde pap ut hela min cola, över mig... och ja, han missade ju inte min mat heller.
Elviras första kommentar var "Greta, hörde du hur högt du skrek?".. great!
det är det pinsammaste, att jag aldrig kan vara tyst!
håller jag på att ramla skriker jag, håller någon annan på att ramla skriker jag, jag skriker även då jag skrattar!
måste nog gå en kurs eller något.

Förövrigt så håller jag på att klicka hem massa kläder!
Jag beställer allt en storlek mindre än den jag har.
Såå, nu är det bara att go for it, min snålhet ska få mig vältränad:)

Umeå imorgon, blandade känslor.
Det känns lite kul, men även tråkigt.
Utgång fredag eventuellt, det är lite kul.
Sedan så har jag även tatueringar jag ska göra inom en snar framtid! happy happy.

Nu ska jag prata lite med Johan H aka Mr felhångel, och sedan ska jag eventuellt se anime, ska upp 8 imorgon har jag bestämt så det är ju till att sova snart!

Finns det något han inte har?

Inga kommentarer: