onsdag 21 januari 2009

Jag känner aldrig för att blogga längre!
händer som samma saker hela hela hela tiden.. världens tråkigaste cirkel.

Idag började jag 08.20 med svenska 40 min(!?!?) så jävla onödigt, iaf så ska vi göra reklamkampanjer där så vi ska ta kort and so on i min grupp. Med lite otur ska jag låtsas hångla med någon, men jag hoppas vi hittar ett par som kan göra det!
Sedan hade jag hål då jag fick prata med syon..
Hon fick mig nästan att gråta!
Tänkte bara att hon skulle skriva ut mitt omdöme i Biologi A då jag hela tiden tappar det, men då började hon fråga hur allt är med mig.
Hon frågade hur jag mår och vad jag tycker om allt.
Jag sa att jag mår bättre än före jul, men fortfarande lite dåligt, av olika anledningar.
Jag sa även att jag ibland kan ångra mitt beslut av linje som jag gjorde i 9:an..
Då tog hon fram ett papper och ritade mitt liv, eller min linje.
mitt liv före 9:an, och det efter.
Hon sa ungefär såhär "Ibland är det svårt att veta vad man vill, ibland tar det tid att komma dit man vill, ibland måste man ändra ett beslut. Om du ser på hur mycket erfarenhet du hade i 9:an så förstår du att flickan som stod där då och behövde ta ett beslut inte visste något annat. Flickan som sitter här idag har lärt sig något och kan ändra på det. Jag förstår att det har varit svårt att byta skola, komma till en främmande klass och anpassa sig, men att säga att du gjort fel är inte snällt mot hon som tog beslutet i 9:an. Du får inte vara så hård mot dig själv, det är sådant människor får ångest av".
Jag satt med tårar i ögonen och ville bara gå.. oh my god så emotionell jag är!
Men hon sa verkligen allt jag tänker om mig..
Jag måste sluta vara så hård och ha så höga krav på mig, right now!

Iaf, sedan hade jag redovisningen, som gick bra!
men mitt i allt kom en utklädd apa, tiger och varg och dansade(?) jävligt konstigt.
Gick mycket bra och då var det ur världen.

Imorgon har jag förövrigt matteprov, och jag är rädd att det kommer gå dåligt för jag förstår inte så mycket av nånting.. vilket ingen heller i min klass gör heller..
men det dumma är att man inte får göra omprov! Jävla Draggen!
jag kommer svimma av lycka då skolan är slut.

Btw! The Killers kommer på Hults!!!!!

And now it seems that I have found
Nothing at all
I want to hear your voice out loud
Slow it down, slow it down
Without it all
I'm choking on nothing
It's clear in my head
And I'm screaming for something
Knowing nothing is better than knowing it all

1 kommentar:

Anonym sa...

Ge mig en kille så hånglar jag med h onom!
Btw, orka inte komma till lycksele längre. dude, you've got other friends.