torsdag 22 januari 2009

dancing dirty!

Fick veta idag att jag har en FET uppgift till imorgon!!
Ska första svara på massa frågor om Israel/Palestina/organisationer.

Och sedan ska jag skriva en uppsats om vad man kan göra åt konflikterna i Gaza och rent allmänt mellan judarna och araberna!
Alltså, fuck?
sömn inatt? jag kan ju drömma!

Btw så är jag så sjukt nedkärad i Patrick Swayze så det är synd om mig:(
Det finns inget hetare än honom i dirty dancing!
men nu har jag kommit in i den där "ensamma" fasen.
Så direkt då jag ser en film om kärlek, mys och magi så känner jag mig som ett fail.
Det är jobbigt då det blir så!
Varför är kärlek inte som på film? Kan inte jag få träffa en het danslärare som förför mig?
Satan så orättvist!

Nu måste jag väl plugga vidare och fortsätta vara bitter och lonely. HUVVA!!!










Inga kommentarer: