lördag 24 januari 2009

what the....?

vaknade asigt sent idag!
vart for dagen? den bara sprang ifrån mig!
Jag borde göra läxa.. men jag pallar inte...
som en vis man sa "helger är till för att vila".. och jag behöver verkligen vila.
Sedan såg jag att jag ska få massa pengar den 27, SCORE!
inte för att jag ska köpa något, men jag gillar att ha mycket pengar:)

Jag har duschat, sölat nagellack på linnet och ätit en avacado so far idag..
får se vad jag ska göra ikväll, men jag luktar iaf vanilj:]
är även grymt sugen på kinamat men ingen vill äta med mig..
huvva, så ensamt och eländigt;P

BTW! jag har gått ned 2,3 kilo på 13 dagar! det är inte så dumt.
Start - och stoppvikt anges då målet är nått.

Nu ska jag äta något, jag håller på att dö.

XOXO

So the best thing I can give to you
Is for me to go
Leave you alone
Cause you got growing up to do

Inga kommentarer: