söndag 18 januari 2009

I'm not okay

oj! jag är så duktig på att vända på dygn alltså!
ikväll har jag mest sett film...
först the strangers - ganska bra, iaf sevärd.
Sedan såg jag Thelma & Louise - även den sevärd, och Brad Pitt <3333
edan såg jag en del Yippiee ki-yay MF - vilket alltid är bra! se det! Jarmo är min idol!!
Efter Thelma & Louise fick jag mersmak, av Brad, så jag laddade hem höstlegender.
Djupt tragisk film.. jag var arg, ledsen, avundsjuk, ledsen, ledsen..

Ja gud alltså!
Jag gråter till alla filmer Brad är med i typ! varför?
Jag blir kär i honom gång på gång på gång..
Han ÄR snygg, så är det ju.. men det är sättet han spelar sina roller på som gör mig kär..
.. undra om det finns någon Brad Pitt till mig somewhere?
Efter flertalet bakslag är mina förhoppningar = 0 och det lär inte ändras tills den dagen någon kan bevisa för mig att pojkar inte finns enbart för att krossa hjärtan.

I rest my case

I don't care if you won't
Talk to me
You know I'm not that kind of girl.
And I don't care if you won't
Walk with me
It don't give me such a thrill.
And I don't care about the way you look
You should know I'm not impressed
'cause there's just one thing
That I'm looking for
And he don't wear a dress.

Inga kommentarer: