söndag 18 januari 2009

when you get what you want but not what you need

Det var lite galet igår! orkar inte gå in på några närmre detaljer..
Men nu vill jag verkligen inte dricka på LÄNGE.
Alkohol är nog inte så bra om man blandar med känslor istället för fruktsoda.

Nu kollar jag på Thelma & Louise, är inte trött alls och har faktiskt rätt tråkigt då alla sover...
sedan så känns det drygt att fara "hem" imorgon, jag vet att jag har mycket med skolan så det är väl mycket därför jag inte vill tillbaka till allt det Umeå innebär;/
Aja, snart är ju den skiten slut också.

Jag fick en sån sjuk impuls igår med! jag vill färga håret!
Kanske inte hela håret, men luggen/ngn slinga/underhåret eller något.
Och med färger menar jag rosa eller dylikt.. vad tycks?

Anyways.. see u guys

XOXO

Du får inte ha mig som en dröm
när jag vill vara din verklighet
du får inte säga att du hoppas
om du inte tror du vet.
Men du får ta den tid du behöver
för att förstå vad det är du vill
du får be en bön att tiden
du behöver räcker till.

Inga kommentarer: