söndag 4 januari 2009

confession

Jag vill inte börja skola, samtidigt som jag vill att det ska ta slut nån satans gång.
förövrigt känns min framtid återigen osäker, jag är nog den osäkraste människan there is.
Vad ska jag göra? kan ingen bara berätta för mig?
jag börjar hata att ha alternativ..

Jag vill att mitt liv ska vara en film..
som skönheten och odjuret eller peter pan.
En tecknad film där man bara blir kär och vet vad man vill.

Även om det nu råkar vara så att jag är osäker så känner jag en annan människa växa fram inom mig.
Vem är den nya människan?
Jag hoppas att hon är bättre än den nuvarande.

2009 ska bli ett år av personlig förbättring.
Fokus på skolan.
Fokus på träning.
förhållanden till andra människor?
jag måste helt klart uppdatera en del av min vänkrets..
man måste umgås med människor som ger en något, inte tar ifrån en allt.
kärlek? jag har ju inga förhoppningar, verkligen, men kanske kommer min prince in shiny whatever..



I don't know your thoughts these days
We're strangers in, an empty space
I don't understand your heart
It's easier, to be apart

Inga kommentarer: