måndag 5 januari 2009

It hurts because it should

Jag kommer aldrig kunna komma in i skolrytm igen!
jag borde plugga, men det går inte! det är lov än! min hjärna vägrar aktiveras!
åh så jobbigt, jag orkar inte, vill inte och kan inte.
Jag vill inte till Umeå och draggen! oh noes oh noes.

Jag ska börja träna den 12.
Det och typ en handfull människor gör det här värt på något vis!
Huvva för Umeå, huvvaligen.
Det är så tråkigt! Jag vill aktiveras på alla sätt.
Det känns inte som om något i Umeå intresserar mig, jag vet inte vad jag ska göra för att få bort den känslan.

Usch, nu är det väl bara att köra.

Du tror väl att din ensamhet är värst
Men det är när ingen ser mig
som jag verkligen blir rädd
Förklara snälla så att jag förstår
Varför ni tystnar när jag kommer
och ni skrattar när jag går
Säg varför det måste vara jag
Som har ryggen upp mot väggen
Bara hud mot hårda orden
som får rivas, klösas och bitas
För det är ni mot alla andra
Det finns ingen belöning
Och jag kräver ingenting
Bara att aldrig någonsin tvingas hålla käften

Inga kommentarer: