söndag 9 november 2008

When both our cars collide

Vaknade nyss, somnade ungefär 00.30.
Samma sak igår, fast då somnade jag runt 23 och vaknade 11.
Det är någon med huset här på Bryggaregatan som gör en drogad!
Blir helt galet trött och skulle kunna gå och lägga mig redan 20 egentligen.

Men men, idag är det farsdag, har ni tänkt något på lilla pappa idag?
Jag har faktiskt gjort det och sa nyss grattis på farsdag - säger man grattis?:S
Ska även bjudas på tårta lite senare.

Bortsett från att det är farsdag är det även söndag idag och det innebär att jag ska tillbaka till Umeå, jag börjar bli less på att åka buss.
Har inte pluggat alls på redovisningen jag ska ha så det känns ju aningen frissigt då jag hatar att göra saker muntligt och gärna är förberedd om jag nu måste.
Är även svårt att göra en powerpoint då jag ska prata om häxprocessen.
Kanske får rita mina egna bilder? pinsamt..

Nu ropar mamma att det är mat så jag antar att det är på sin plats att gå dit:)

Skriver kanske mer senare!

XOXO

Inga kommentarer: