söndag 9 november 2008

such a sucker for

Har nyss sett det senaste avsnittet av Naruto och jag är helt lyrisk!
Jag är en sån nörd och det är inte ens svårt att erkänna det.
Allt började för 4 år sedan då jag såg mitt första avsnitt med Naruto efter ett tips från min storebror.
Jag blev fast innan avsnittet var slut.
Sedan satt jag flera dagar och såg Naruto.
Jag längtade efter det på skolan, jag hade inte tid att sova, jag drömde om det, tänkte det.
Jag såg hellre på det än att umgås med kompisar.
Efter det har det gått utför och jag följer nu flera serier och ofta börjar jag om och ser en serie jag redan sett.
Jag kan helt enkelt inte bli less!
Jag blir kär i karaktärerna, drömmer om Japan och om det gick skulle jag mer än gärna jobba med det.
Ni hör, nörd!
Det är en last, helt klart.
Skulle anime försvinna så skulle jag försvinna.
Jag älskar det, för tillfället helt sjukligt mycket!

"Hello students, today I got lost on the road of life."

XOXO

Inga kommentarer: