måndag 10 november 2008

It isn't that much fun, staring down a loaded gun

En sån dag!
finns det någon värre dag än måndag?!
Jag är så anti så det finns inte.
Det är en sån dag då det känns som om allt och alla bestämt sig för att jävlas.

Det började med att jag kom hem till lägenheten igår runt 00 efter att ha ätit glass och coca-cola hos syster med syster och broder.
All alone...
Ligger i sängen, lyssnar på alla ljud som finns i lägenheten, utanför, och ovanför.
När jag nästan sover hör jag en röst som säger ''vakna''.
Självklart blir jag klarvaken! tittar runt i rummet, det är ganska ljust i rummet och jag ser ingenting hotfullt.
Lägger mig ned, blundar och känner mig lite illa till mods.
Sedan kan jag helt enkelt inte somna! somnar någon gång runt 4 tror jag.
Var konstigt nog inte trött då jag vaknade imorse, tur det.
Gå iväg till bussen, fet med storm, jag tog ingen mössa, blahahahaa.
Matte första timmen, prov nästa vecka, blahahahahahaaaa
Internationell ekonomi andra timmen, prata miljöpolitik, blahahahahahahahaaaa!
LUNCH!
Bild och form, rita lökar, överkomligt.
SLUTA!
Prata med svenskalärare om nationella på onsdag som jag fick veta att jag hade i fredags. HÄR börjar jag bli förbannad.
Gå till stan, ringa bror, bror är sen, bror sover hellre! NU är jag förbannad.
Storebror bjuder på mat, jag blir glad men känner mig som en strandad val just nu, inte hett!
Storasyster kommer till stan, vi följer henne på banken, vi väntar 45(!) min i en oskön soffa.
Vi åker hem klockan 17.45 och mina läxor skriker efter mig.
Jag ska hämta mina glasögon och jobba slaviskt resten av kvällen..

SÅ JÄVLA FÖRBANNAT TRAGISKT!
När hände det här!?

2 kommentarer:

Hennes Kungliga Majestät sa...

Fan va sugit!

Hennes Kungliga Majestät sa...

Dessutom, du måste ändra i dina inställningar, så även anonyma kan skriva. Det är roligare! Även så ta bort ordverifieringen också är du snäll. jag tycker den är störande :P