lördag 8 november 2008

Dizzy

Egentligen känner jag mig ganska så oengagerad just nu men jag tänkte skriva något litet hur som haver.

Den här veckan har varit något av det drygaste någonsin!
Ätit dåligt, sovit dåligt och haft MASSOR att göra!
Blev inte bättre av att de ringde igår då jag hunnit cirka 50 meter från skolans dörrar och ville att jag skulle komma hem och sitta vak.
Sure sure, stressa hem, packa i ljusets hastighet och sedan NUS.
Direkt då jag kommer in genom dörren informerar mig min lillasyster att dom just ringt från jobbet och sagt att jag inte behöver jobba - great!
Helt i jävla onödan, jag vill ha pengarna tillbaka!

Om jag ska gå från att vara bitter till att vara lite mer hoppfull är det ju faktiskt så att jag fyller 18 om exakt 2 veckor!
Det känns som en väldigt big deal då jag känner mig äldre än min ålder säger och detta har många gånger satt mig i jobbiga situationer.
Denna historiska händelse ska firas i Lycksele med soulmate och de bästa!
Åker redan på torsdagen då fredagen innehåller en del aktiviteter - JOIN ME:D
Det kommer äga mitt äg, hoppas jag.

Nu ska jag avancera till soffan och se en hyrfilm med mina undersåtar (eller syskon om man så vill). Doomsday är filmen, ramlösa är drycken.

XOXO

Inga kommentarer: