onsdag 12 november 2008

Ditt pussel blev aldrig klart

MEN JA!
nyss gjort nationella skriftligt i svenska B, jag tror jag var bra!
Hade svårt att bestämma vad jag skulle skriva om för det var tråkiga ämnen, men sen bestämde jag mig för att skriva om våld i vardagen.
Jag skulle alltså berätta vart man kan stöta på våld och varför våldet blivit grövre.
Pennan glödde!
Var klar runt 9.45, alltså 105 min efter att vi börjat.
Tänkte "jag kan ju lika gärna skriva en till".
Så då skrev jag om växhuseffekten och outsmartade debatterna i häftet.
Trodde att jag skulle suga för jag kände mig jävulskt seg imorse, men jag var så förbannad för att jag var tvungen att kliva upp så jag bestämde mig för att äga lite.
Skönt var det hur som haver.
Är klar nu 2 timmar före deadline så jag sitter och övar på min miljöpolitik jag ska prata om sedan, hade velat sluta men men.
Så går det då man är fånge!

Äsch, nu är jag faktiskt glad!
1 sak mindre att tänka på:)

Kärlekar

Inga kommentarer: