onsdag 12 november 2008

I just feel stronger and sharper

!:) Miljöpolitik is gone!
jag har firat dagens avverkning med choklad och sedan blir det milkshake!
Det är egentligen ganska fult att fira med socker men jag bryr mig inte, känner mig så nöjd!
Är nu hos syster för hon ville se film, tror det blir En geishas memoarer.
Först ska jag dock läsa lite folkmord.

Jag har funderat lite på pojkar, eller mer hur det skulle vara att vara pojke.
Jag vill verkligen testa det!;P
Om jag skulle få återfödas som kille undrar jag vem jag skulle vilja vara.
Man måste tänka på utseende och karriär!
Så mitt första val är min barndomskärlek.
Ord kan inte beskriva hur jag känner, men Gud, varför gjorde du denna oerhört heta man så gammal?

Second, är han egentligen speciellt snygg? JA! Alla hans låtar har ett budskap.
Fränast, ever.

Sedan som sista väljer jag..hmmmm... egentligen vill jag säga Johnny Depp för att han är så fruktansvärt snygg, men jag vill inte vara skådespelare.
Hela grejen med det här är att jag ska leva deras liv med, så jag måste nog välja ytterligare en artist!
Egentligen är jag helt nerkärad i hela bandet, men kan ni gissa vem som får mig att smälta?;D

Man får ju drömma.

Inga kommentarer: