tisdag 26 juni 2012

the moment I met you

Oj så engagerad jag är i den här stackars bloggen.

Vi fick nyckeln till huset i söndags så nu är det MASSOR att göra!
Ska dit direkt jag lyckats bli av med min sprängande huvudvärk.
Måste städa allt igen, gården måste fixas(för ingen har brytt sig om den senaste 3 åren), det ska målas i minst 3 rum, installeras nya vitvaror, måla balkong+altan, möbleras, måla köksluckor etcetcetc..
Och Gustaf, som kan något, jobbar heltid.
Så jag ska styra upp det här alltså.. blir målning hela min lediga helg. Kan ju inte släppa in folk på marknaden annars!
Samtidigt är det ju jätteroligt och precis vad jag velat - inreda ett hus precis som jag vill!

Om du lutar dig mot solen
om jag lutar mig mot dig
jag blir bättre med tiden
om du har tålamod med mig

Inga kommentarer: