tisdag 5 juni 2012

ett liv i synd och utan omsorg att bli frälst

Lyssnar för hundrade gången på Håkan Hellström - Trubbel, hur bra? sjukt bra!
Har jobbat idag och ska strax ta mig an att städa lite, för det behövs. Gustaf vek ihop alla mina utströdda kläder, men jag ville inte lägga in dom i min osorterade garderob så nu ligger det i drivor igen.
Jag har dålig karaktär! Älskar att ha rent, men det blir jag medveten om först när jag städat.

Imorgon är jag ledig men Gurre jobbar. På torsdag ska vi till Umeå och hämta Amanda som ska bo här hemma i 9 veckor.
Lääängtar tills vi flyttar ner till huset 24 juni!
Ska bli sjukt skönt och trevligt att testa bo i hus ett tag.

Nu ska jag städa som sagt, sedan tror jag att jag måste sova en stund så jag orkar jogga senare.
Busy living i Åsele.


Jag levde lycklig här med dig och mina katter
ett liv i synd och utan omsorg att bli frälst.
Försonad med min karaktär, för jag har aldrig
kunnat säga nej till någonting som helst.
Och aldrig nekat mig det ena eller andra,
och levat livet, tills jag krossades en dag.
Det börja med att du bedrog mig med en annan,
en som du sa var mycket finare än jag.
 

Inga kommentarer: