onsdag 7 mars 2012

vad vill du ha?

Jag trodde jag skulle njuta av att gå ut, men fan vad det blåser! hej huvudvärk!
Kommer just från ett äckligt svettigt pass på gymmet och nu tar jag mig garanterat inte upp från stolen tills bussen mot jobbet går 15.50.
Men som tröst jobbar jag bara 5 timmar och sedan är jag ledig 2 dagar innan arbetshelg.
Jag ska på H&M imorgon med Linnéa för dom lanserar en ny kollektion och jag vet som vanligt ingenting, men det är tur Linnéa har koll.
Och på fredag ska jag, efter jag tränat, DÖ i soffan!
Jag är så less på att gå så det är inte klokt.
Har börjat använda stegräknare på jobbet och enligt den så går jag kanske 25000 steg när jag jobbar 10 timmar. Jag vet inte om det är mycket, men det är 15000 steg mer än jag behöver.
Kommer få ännu mer gurkben.. (muskulösa alltså, och det är inte snyggt på tjejer).
Nä men jag tänkte sluta gnälla nu och käka lite keso och se walking dead.

Jag och Gustaf såg The Notebook igår förresten! uuuuunderbar film! Gustaf blev mer gråtmild än jag.

Inga kommentarer: