fredag 9 mars 2012

This song if for stupid girls who think every boy is all about them

H&M igår gick ju asdåligt!
Det var så mycket (kvinnligt) folk så det gick inte att gå.
Allt var slut på 4 minuter och jag fattade ingenting.
Mig gjorde det inget, men stackars Linnéa blev förkrossad!
Så vi käkade lite fettfri yoghurtglass, shoppade för någon 1000-lapp och sedan var det bra igen!
Vi gick på stan till 16 sedan hämtade Gustaf mig för matinköp.
Blev tacos till middag och sedan mådde jag lite dåligt, men gott vare!
Gustaf somnade innan 21 så jag såg film ensam, spännande dag!

Idag har jag degat som fan..
Typ vikt lite tvätt och diskat.
Så nu ska jag gå till gymmet, för mitt busskort behöver fyllas på. Attans.
Och jag är så sugen på kakor så jag skulle kunna halsa ett paket ballerina.
Ica ligger ju vid gymmet, så jag kanske trillar dit på den.

Inga kommentarer: