onsdag 21 mars 2012

Men det är sällsamt vackert

Äter jordgubbar och ser true blood, mys!
Jag och Gustaf intervalltränade igårkväll så jag har sträckt min biceps! haha, det gör sjukt ont.
Jobbar till 20.30 ikväll och sedan kommer Gustaf så vi kan jogga hem tillsammans, måste börja ta det här på allvar.. en gubbe på jobbet frågade mig om jag tänkte något på baddräktsäsongen, jag vet inte om det var en pik eller komplimang.

Borde börja packa också för jag har grejer utspridda och jag har ingen aning om hur vi ska få plats med allting i våran lilla opel men det är väl bara att pressa.
Åker upp till Åsele 1 april och sedan blir det hemskt spännande för jag kommer nog jobba där hela sommaren!
Det känns faktiskt sjukt bra av någon konstig anledning.
Vad Gustaf ska göra är fortfarande oklart men det löser sig.
Det vi hoppas på är Umeå till hösten för båda. Jag vill ju plugga och helst bo med honom, men det verkar svårt att få allt helt perfekt.
Det kanske slutar med att vi köper hus i Åsele och bildar familj! - höhö.
Nä men, Åsele på sommaren, det är något jag inte kommer bli less på än på några år.

Nu ska jag ta en promenad till jobbet!

Inga kommentarer: