fredag 23 mars 2012

jag lovar dig bättre dar

Underbart väder!
Har hittills idag ätit gröt, diskat, vikt in tvätt, målat naglarna, haft ansikts- och hårmask, betalat alla räkningar och lagt undan 5000 på mitt sparkonto - börjar fan ha en hel del sparat!
Solen skiner och jag är väldigt sugen på en promenad! Fast jag har så jävulskt ont i benen.
Intervallträning + 1 mil promenad blir för mycket på asfalt. Dåliga skor eller dåliga ben?
Idag ska jag bara ta en promenad till affären och handla till grillmiddag och ikväll blir det inlines:)
Har ÄNTLIGEN köpt ett par och ser fram emot många långa turer med Gustaf i sommar!
Längtar verkligen efter mjukglass, tidiga joggingturer, äta på altanen och solen som aldrig går ner!
Det är så awesome med sommar, och om förra sommaren var bra kommer den här bli ungefär 10 gånger bättre!

Inga kommentarer: