tisdag 1 november 2011

Let's meet in the purgatory of my hips and get well

Ni skulle aldrig tro min dag!
Drog till jobbet 7, min första dag. So far so good.
Men sedan dök ingen upp 7.30, och jag kan ju inte rutinerna eller får ge medicin.
Då kommen en kille upp som är schemaansvarig i vanliga fall.. kan han rutinerna? NÄ! Han har aldrig ens varit på min avdelning!
Efter det blir det bara värre.
En gubbe ska på hjärtundersökning, en får en stroke, det flyttar in en ny tant som inte äter.. ojojoj.. satt inte en sekund! Svettades som satan och var allmänt stressad tills jag slutade 14.15, en kvart försent.
Jag är så förbannat trött nu så det finns inte.
Men men.
Nu ska vi och träna, sedan laga mat!

We waste it all in the back of a long dark car
And I'm a sunshine machine
I want to get stuck
I want to get stuck
And be glowing in your memory

Inga kommentarer: