torsdag 3 november 2011

I don’t remember you looking any better

Usch vilken lång dag! Och jobbig som fan.
Hon jag jobbade med imorse var sen, allt blev sent, 2 flyttade in och 1 flyttade ut, städa fort som fan, vi hann ingenting, det fattades massa personal och jag fick jobba över.
Men inte till 20.30, tack och lov! Då hade jag avlidit. Jobbar ju hela helgen så jag måste vila, är helt öm överallt.
Trots detta så drog jag och Gustaf på gymmet direkt efter jobbet och kom hem nu.
Vi ska äta middag och sedan se film eller spela ps3, sova tidigt hoppas jag!
Imorgon är jag ledig och Gustaf slutar 12 så lite hinner vi umgås, skönt!:) Känns som om vi knappt hinner ses ibland.
Nu ska jag gå och bidra med något!

Even if your hands are shaking
And your faith is broken
Even as the eyes are closing
Do it with a heart wide open

Inga kommentarer: