söndag 9 oktober 2011

Men jag hade din värme kvar i ryggen

Skönt att inte må som ett svin idag!
Vi drog till Mayet igår innan vi for ut på stan.
Efter en lång promenad hamnade vi på ett homo-ställe och det var intressant!
Satt där större delen av kvällen och drack alldeles för stark cosmopolitan och synade alla flickor som var där, höhö.
Vi följde Katja till slussen ganska tidigt och sedan kände vi att donken var ett måste.
2 cheeseburgare och en chokladmilkshake senare drog vi hem och sov:) Fett pigg idag!
Men nu är jag mätt på alkohol alltså.. till 29:e kanske. Även om jag känner att skära pumpor och se massa skräck skulle sitta fint.

Idag är det asfint höstväder så vi ska nog ut och vandra med systemkameran, jag tycker gamla stan!!
Men först ska vi äta helgfika:)
Varje helg i 8 veckor så har Gustaf gjort frukost åt mig och jag får inte hjälpa till.
Nu sitter jag här med ett täcke medan han plockar fram yoghurt och müsli, juice, kaffe och mackor med ägg och bacon - snällis!

Inga kommentarer: