fredag 7 oktober 2011

It's where my reason stops

Fyfan så jobbigt.
For inte ut förrän 14 eftersom det varit storm hela dagen.
Såklart, när jag joggat 5 min börjar det ösa ner och svinkallt var det!
Efter 30 min var jag genomblöt och hade blodsmak.. inte joggat på 7 veckor och nu ligger jag dåligt till! Usch så drygt, ska jag bli tvungen att jogga på löpband? Jag hatar det.

Nu ska jag poppa musik och måla naglarna!
Svarta tror jag, känner mig svart idag!
Sedan måste jag på boa, ut imorgon eller?

Maybe you all would consider it a joke
If I say that I hate myself
But now and then
When I look into the mirror
All I see is a big mistake
And wouldn't you
Well, I just wanna be fun
Just wanna be the one
Who makes you smile
Well, I just wanna believe
That I could be something to someone

Inga kommentarer: