fredag 26 augusti 2011

tätt omkring mitt hjärta

Egentligen har jag inte tid att sitta här men jag MÅSTE lägga in lite ny musik!
Just slutat jobba och nu ska jag försöka trycka ner allt i min väska och även få igen den, den är döfull och kommer explodera i flygplanet, eller ännu bättre, på flygplatsen.
Bussen till Umeå går 17.40 och sedan ska jag försöka släpa mig hem till Amanda, somna tidigt (yeah right) och ta taxi imorgon.
Tur Gustaf hämtar på Bromma, annars hade jag hamnat långt åt satan fel!
Han fyller år imorgon så han får bestämma vad vi ska hitta på, har iallafall redan gett honom hans present(dyrjeans) så det slapp jag tänka på.
Däremot tänker jag på tårtbak och familjelunch på söndag!
Jag hatar familj och jag hatar att bli utfrågad, men jag antar att jag överlever det också om jag måste. Någon gång ska väl jag också växa upp.

Nästa gång jag skriver är jag temporär Stockholmsbo. Läskigt!

Puss


minns du natten när du drömde
när du vaknade och grät?
du hade sett mig med någon annan
du hade drömt och du förlät

Inga kommentarer: