onsdag 31 augusti 2011

Stockholmsnatt

Hej!
Lunchen i söndags gick mycket bra! det var ingen som bet mig eller så.
Mycket trevligt var det faktiskt och jag var inte alls särskilt nervös!:)
Efter alla hade åkt drog vi på IKEA och köpte bland annat ett badrumsskåp till allt mitt skit. För det är en hel del skit jag äger.
I måndags blev Gustaf tvungen att jobba så jag sov till 10, städade, diskade, målade mina naglar, såg true blood, tog en promenad, tappade bort mig och handlade:P
Gustaf kom hem typ 17.30 och sen vet jag fan inte vart tiden for och helt plötsligt satt jag och såg Sveriges historia på tv medan Gustaf sov i mitt knä.. astrött människa! Där vid 22 varje kväll börjar han bli trött och pratar om jättekonstiga grejer. Haha, men det är rätt kul det också!
Igår for vi in till stan och shoppade en köksradio för 5000. Köksradio låter inte så fancy men den är mer avancerad än någon av oss förstår tydligen för han höll på hela kvällen igår och sitter fortfarande och försöker få den att spela musik från hans mobil.
Anyway så tog vi en promenad i Gamla stan också, och fick se Vickan! + 70 polisbilar typ. Starstruck, höhö.
Idag ska vi tillbaka till Gamla stan och promenera hela dagen är tanken.
Först ska jag gå på statoil och köpa lite grejs till hotellfrukost, Gustaf skulle göra det men han verkar ha hakat upp sig därborta. Han suckar och lägger in och ut snus, irriterad? kanske.

Puss

Inga kommentarer: