måndag 4 juli 2011

We've been lost in a sea of confusion

Huvva! Elvira och Felix kom nyss hem med en skadad ekorre. Den sprätte runt i glasslådan och jag skrek mest. Tycker så synd om överkörda djur.
Minns när jag och Johan såg en överkörd ekorre som var typ platt men iaf hoppade runt på vägen, bölade resten av den bilresan kan jag säga.

Har iaf joggat nu! JÄVLAR så skönt det var! orkade hela min sträcka utan att bli det minsta anfådd, sjukt förvånad alltså! All vila kanske gav kroppen tid att bli starkare? Ja jag vet inte, men roligt var det! Snart kanske jag ska anmäla mig till ett maraton? Skämt åsido, men någon gång ska jag springa tjejmilen. Kul att ha något att träna till mer än mindre rumpa.
Har fortfarande inte tagit tag i kläderna... suck...
men lite ska jag börja ikväll, och lovar att göra resten på onsdag, lovar mamma.
Det ser ut som 7 svåra år i gammköket och hittar inga kläder:P

Resten av kvällen blir det måla cykel och se film.


Nostalgi

Inga kommentarer: