tisdag 5 juli 2011

life is beautiful

Jag, Linnéa och Elvira drog till övik efter jag klippt mig imorse som sagt!
Fett kul!
Har handlat för apmycket och tänker inte kolla mitt konto, för jag har haft så kul!
Varit på alla affärer och wayne's två gånger, skrattat som en tok och provat massa fina kläder:) Kan med glädje säga att jag fan måste gått ner i vikt ändå! Storlekarna var brukar ha var för stora.
Köpte även lite vin till marknaden.

OCH!
Klockan typ 19 började vi köra hem, och jag körde!
Sedan olyckan har jag varit fett rädd att köra, speciellt om jag skjutsar, men nu körde jag från övik!
Trots solen i ögonen och en förjävla dålig väg körde jag! Och det gick fan bra, eller hur Linnéa?
Nu ska jag chilla lite, duscha av mig och sedan se true blood, inte hunnit det än!
Imorgon jobbar jag 7-16, sedan får vi se vad jag hittar på!


Det kommer fixa sig tillslut
det är inget tvivel om det

Inga kommentarer: