onsdag 8 juni 2011

konsten att ta död på sig själv

Jag är så jävla svettig!! Jag dränks typ i det! usch usch.
Ont överallt har jag också.

Igår jobbade jag 8-12, gick hem ala 40 min i värmen med för mkt kläder.
Solade på balkongen så jag brände bröstet.
18 drog jag och Robert på iksu och körde bodycombat, svettades till döds! Jag var tvungen att torka ansiktet varannan minut typ. Skitjobbigt men ack så förbannat kul! Önskar jag fick köra det varje dag men tyvärr hålls det bara tisdagar och torsdagar.
Efter det for Robert på ica och köpte 2 grillade kycklinglår till mig eftersom jag typ ätit 0 under dagen, om det beror på värmen vet jag inte men jag har ingen matlust alls, allt ger mig kväljningar, vill bara dricka.
Medan han var på ica intervalltränade jag.. spydde nästan och höll inte på orka sista 4 minuterna, men det gick!
Duschade, såg skräckis och sedan dog jag i sängen.

Imorse försov sig Robert men jag somnade om till 10!
Klev upp, åt omelett och kom nu nyss hem efter cirka 90 min intervallträning och även 6 min solning på iksu spa (försöker återuppliva mina pigment).

Kan säga er att jag är död. Jag tar död på mig.
Kan man svettas såhär mycket? allt är blött! ser ut som jag duschat.
Usch så äckligt.
Ni hittar mig i Umeälven.

Inga kommentarer: