måndag 6 juni 2011

jag blir nästan imponerad

Klockan är 13 och jag har hittills hunnit jogga och sola!
Det är alldeles för varmt ute för mig, hur ska jag överleva sommaren? Höll på att kräkas under min joggingtur, och det är ju inte så smickrande. Måste sola solarium bara för att inte bränna sönder mig då jag väl är ute mer än 15 min.

Igår hade jag och Robert städdag hela dagen! Vi tvättade, städade och shoppade till våran balkong - där han nu sitter och äter frukost. Allt som fattas är en blomma och sedan är det mycket vackert överallt i våran lägenhet!
Enda dåliga är att det ålderdomliga paret ovanför oss bråkar ute på sin balkong. Även så spelar dom yatzy så att tärningarna flyger.. det är säkert! Jag är rädd att en tärning ska hamna på våran balkong så dom ska komma och knacka på, dom verkar så obehagliga.
Nu ska jag klä av mig typ allt, eftersom jag håller på att dö av svett, och sedan ska jag sätta mig på balkongen och sova! Ikväll blir det mer konditionsträning och jag längtar verkligen inte.. men vad gör man inte för att slippa bada i vassan, nästa sommar, i sommar är jag fortfarande ful tror jag:o

Resten av veckan består av jobb och träning! På torsdag åker jag till Åsele för att jobba hela helgen och kanske bjuda Elvira och Molly på varsin ros på fredag!
Myys

Inga kommentarer: