lördag 25 december 2010

yule shoot your eye out

Julafton slutade med ambulansfärd men det gick bra till slut!
Om man bortser från det så var det en bra jul! Jag är inte ett direkt stort fan av julafton och har inte varit på väldigt många år, tycker det rä väldigt överskattat, men det är ju bara jag.
Fick en del väldigt fina julklappar och däribland en babushka av mormor! Älskar dom och måste verkligen tatuera en snarast.
Då vi kom hem åt vi ostbricka och såg trollkarlens lärling, som inte alls var speciellt bra, men det funkar ju det också.

Idag ska jag träffa Linnéa för att snacka skit (det är roligast) och ikväll får jag se! Är LITE sugen på att fara ut men samtidigt känns det jobbigt. Jag skulle behöva lite peppning tror jag!
Imorgon ska jag iaf hem för att sedan jobba mån-fred.. fun.
Jag skulle behöva en fet semester!

A teenage vow in a parking lot
"Til tonight do us part"
I sing the blues
And swallow them too



Inga kommentarer: