onsdag 22 december 2010

Ho-ho-hopefully

Imorgon efter jag slutat jobbet åker jag och Våfflan till Åsele.
Jag har ingen julstämningen alls, men det hade jag inte förra året heller, trist!
Mest är jag trött, jag jobbar alltid!
Nu ska jag inskolas på 3 avdelningar till nästa vecka, yay, fler som ringer.
Jag försöker desperat komma på en ursäkt för att inte jobba, iaf inte där, men ack, Umeå har inga utbildningar för mig atm.

Jag är trött på gamlingar, speciellt dementa sådana, jag har inget tålamod kvar. Hör mig själv låta otrevlig lite väl ofta.. men jag har ju jobbat med det sedan sommaren jag skulle börja 9an så.
Det är inte mitt kall helt enkelt.
Jag vill som sagt utomlands och jobba, smider planer! Jag drömmer stort, det är inte typiskt svenskt. Problemet är dock att jag överanalyserar allt. Det går inte ihop att drömma stort och inte vara impuls, vilket straff.

Nu ska jag se true blood.

Inga kommentarer: