måndag 11 oktober 2010

the wrong place at the wrong time

Jag vaknade upp sjuk klockan 12.
Har känt av det länge men nu är det for real. Självklart för att jag är ledig.
Har tittat på I love my younger sister och sedan läst mangan som går ännu längre än animen som bara är 45 min.. men mangan är inte färdigöversatt till engelska så jag vet inte hur det slutar. Jag kan tyvärr inte flytande japanska än.
Har tittat klart på vampire knight, men inte den animen är klar heller.. undrar om mangan är klar?
ALLTSÅ, jag hatar att ingenting nånsin är klart!
Jävla fittsverige som är sämst uppdaterad.
Är inte anime på pass stort här än så Sverige kan få tummen ur och börja skeppa hem lite!? Irriterande.
Jag tänker flytta till Japan.
Inse att alltid ha tillgång till all anime och all manga.
Spana in japanska killar (sry Robert) och höra japanska.
Jag kanske är en tönt men vad ska jag säga.
Jag älskar en kultur jag inte vet något om och ett land jag inte besökt än.
Jag är född i fel land.
There's something wrong with me chemically
Something wrong with me inherently
The wrong mix in the wrong genes.


Jag undrar om det går? Är det möjligt att flytta till Japan, skaffa hus, få barn och lyckas med en karriär om man heter Greta, kommer från Åsele och är en tönt?
Det är min dröm. Undra om det är en konstig dröm.
Låter lite fjortis att vilja flytta till Japan.
Det har till och med blivit jobbigt att se anime, för när jag ser på anime längtar jag till Japan. Jag drömmer på japanska och jag drömmer anime.. ja det är helt sjukt vilken obsession.
Ni ska se mig titta på anime! Jag både gapskrattar, gråter och har svårt att somna på kvällarna!
Haha, stackars Robert. Undra om han vill flytta till Japan med mig?

Nog om mitt sjuka sinne!
Nu ska jag dega ner mig ännu djupare i soffan och kanske sova..

Inga kommentarer: