fredag 15 oktober 2010

Sends shivers down my spine

Kom just hem från IKSU och badminton! Självklart är jag bäst på det också.
Det är roligt att vara bättre än Robert på allt han säger han är bra på! hehe.
Nånting ska jag väl ha för att jag var en träningsbög förr i tiden.. i jämtland.

Nä men jag ska vara seriös och säga att jag lyssnar på Bohemian Rhapsody! Alltså seriöst en sån sjuukt bra låt!? Jag dör. Nu dog jag, för nu kom det bästa! "sometimes wish I'd never been born at all".. sjukt bra.
Nu ska vi duscha och sedan tänkte jag blanda lite vindrinkar!
Har varit duktig idag och gjort klar all japanska! Bravo!

Imorgon ska vi vara med Amanda. Bowla. laga mat och se film.
Var tänkt jag skulle ut men ja. Människor kan ju aldrig bestämma sig! Tänk att det alltid är så?
Så länge jag kan minnas har jag fått tjata med folk ut. Jag har slutat krusa, folk är inte värd det, ingen är tillräcklig rolig. Ja alla utom Linnéa då, hon är den enda som alltid vill ha alkohol! Längtar tills jag ska till Stockholm fo sho. Skulle kunna fara imorgon.

And you won't ever see the truth.
You can't be questioned if you're strong.
And you won't ever stop to think,
if what you've done is right or wrong.
Because you're on the side of God,
and you've crowned yourself a king.
But when you're not among your little sheep,
you just don't understand a thing.

1 kommentar:

Hennes Kungliga Majestät sa...

HAHAHHA Tack för att du framställer mig som en alkolist :P