måndag 6 september 2010

Tired

Robert for iväg 9 för ett möte på abf.
Trodde jag skulle få sova men direkt han stängt dörren ringde abf mig... suuuuck.
Aja, bra besked iaf och jag kom ju upp tidigt så idag blir det MYCKET plugg!
Har redan skickat in första uppgiften och på den fick jag mycket bra:) Kanske inte är så dum ändå.
Nu ska jag bara vänta på att Robert kommer hem ska vi kan äta lunch. Vi ska nog äta den super goda pastan vi gjorde igår! fy så gott. Med färsk svamp och räkor;)

Var förövrigt väldigt trevligt ihelgen.
Först for vi till hälla, grillade och var ute till sent på kvällen.
Vi gjorde upp eld och berättade historier. Roberts mamma är bra på sånt!
På lördagen spelade vi minigolf och fiskade. Ingen fisk men jag kom fan tvåa i minigolf! Trodde jag sög men jag har tydligen oanade talanger överallt!
Vi for iaf tillbaka till Umgransele på lördagkväll för det var svinkallt och dåligt väder.. men lika glad var jag för då fick jag chips och en tv.

Nu ska jag göra ett ryck i pluggningen så kanske jag får göra något roligt sedan!
Typ leta resor, det är roligt.

1 kommentar:

Robert sa...

Lee-chan! !!! :)