torsdag 2 september 2010

I've done things that you won't

Idag klev vi upp innan 7!
Jag skulle nämligen på introduktion och Robert var min chaufför.
Så ja, nu är studierna igång for real! känns ändå rätt okej då jag själv valt det!:) rätt kul att göra något på dagarna.
Då jag slutade klockan 10 kom Robert och hämtade mig och sedan drog vi till Nydalasjön med färdiggjorda mackor och myste! Eller ja, jag frös men det var rätt mysigt iaf.

Kom hem 12 och sedan dess har jag pluggat och Robert nöter Naruto brevid mig.
Han har blivit en animenörd och jag älskar honom om möjligt lite mer för det!
Älskar att ha någon som delar mitt intresse.

Nu står han och lagar mat och efter det ska jag nog plugga lite till innan jag ger mig för idag!
Pluggar extra mycket för imorgon vid 11 åker vi till Lycksele och spenderar helgen där.
Vi ska vara på hälla med Doris och Rasmus och eventuellt Rebecca:) Grillning utlovad! Yeees!
Hoppas även på att få fiska lite.
Och förövrigt lugna ner mig, har lite obestämbar ångest, men det löser sig nog!

Inga kommentarer: