tisdag 8 juni 2010

You should know things aren't always what they seem

Idag for jag till Jennifer och klippte + färgade håret.

Att få bort min "svarta" hårfärg som vägrade släppa var lite jobbigt.
2 avfärgningar, 1 toning och flera flera slingningar senare ser det ut såhär på dålig bild:



Det är ljusare IRL.
Jag har som sagt iaf fått bort den där mörka melankoliska färgen så om några veckor ska jag tillbaka och göra fler slingor!
Vet inte om jag ska landa på ljusbrunt eller mörkblont, men jag tyckte det började bli dags.
Har också, för dom som inte visste, avsagt mig allt vad piercingar innebär (förutom i öronen), tyckte jag växt ifrån det också lite.. var ju så ung då jag gjorde den i läppen så jag har tröttnat.
Nu ska jag satsa på den svenniga looken och kanske lite mer tatueringar, det är mycket snyggare!

1 kommentar:

Hennes Kungliga Majestät sa...

åh nej. jag som tycker du ska ha svart :P kan du inte ha blond/orange då? Fiiint! :D Du får inte se svennig ut. Ingen gillar en svenne :P (jag tycker även raklugg):p