tisdag 8 juni 2010

Om jag kunde få vad jag vill...

Skulle jag bo i Stockholm med Robert nu.
Jag skulle också ha råd att köpa upp hela cocoo.se, ha en egen sushikock och ett sommarhus i Japan.
Tyvärr är jag inte och kommer nog aldrig bli rik.
Det verkar även jävligt svårt att få jobb i Stockholm.
Eller ja, för Robert just nu iaf.
Dom svarar efter 4 år ungefär.
Jag vill flytta NUNUNU.
Jag mår spydåligt av att bo här, for real.
Som en vis kvinna en gång sa "allt ont bottnar i Lycksele".

Nej, jag är inte bitter, jag vill bara flytta!

Och usch så less jag är på att festa.
Det brukade vara ett av mina bästa nöjen men det är inte ens roligt!
Är det såhär det ska bli med åldern?
Det är nog inte ens åldern.. kanske bakisheten då.
vet inte om det blir Hults för det verkar så jävla svårt att få byta pass..
Sedan om jag ska vara helt ärlig försvann det roliga ur det för ett tag sedan.
Åselemarknaden också, huvva!
Jag skulle gärna jobba den helgen.

Nu ska jag gå och se tv, det är numera mitt säkraste kort då det kommer till nöje.

I said I'd never let you go and I never did.
I said I'd never let you fall and I always meant it.
If you didn't have a chance then I never did.
You'll always find me right there again.

Inga kommentarer: