tisdag 1 juni 2010

vad hände?

Robert är och hjälper sin mamma och mormor med boupptäckning.
Jag sitter hemma och är fast för jag ska få min cykel från Åsele och kan inte gå nånstans.
Det är väldigt fint väder och jag blir lite deppad.

Imorgon ska vi tvätta och jag ska jobba.
Fy så tråkigt!
Jag önskar att jag slapp jobba.
Gamla människor är påfrestande.
Vissa går det nästan inte ens att låtsas vara glad mot.
Det är jobbigt att låtsas vara trevlig.
...jag vill ha bättre betalt!

Kollar på Animalplanet och dricker cola light.
Jag har på mig Roberts kläder, är osminkad och har inte kammat håret.
Jag har tappat greppet!

Åh, kom just på en till rolig sak!
Jag fick fara och skriva om mina lönepapper igår för dom hade slarvat bort de förra.
Lön? nej, den uteblev den också.

Allt handlar om timing men vi hade tur
Att rätt tid och rätt plats för båda var just nu

Inga kommentarer: