onsdag 2 juni 2010

Effektivt.

Varit uppe sedan före 7 och tvättat!
Väldigt duktigt om jag får säga det själv.
Robban hjälper såklart också till:)
Har redan bokat en ny tvättid så det här fenomenet med kopiösa mängder tvätt inte dyker upp igen.

Borde egentligen dammsuga men jag jobbar 12-16.30 idag så innan dess ska jag njuta av ledigheten på soffan med en film.
Legend heter den, eller rättare sagt Legenden - Mörkrets härskare, jävligt bra film!
Igår såg vi Det tills klockan 1, den är fortfarande obehaglig! Men slutet är egentligen rätt dåligt, vad är det för fult monster? Clownen är ju mycket mer obehaglig.

Nu ska jag gå och nypa Robert, han ligger och smygsover på soffan.

2 kommentarer:

Katten sa...

Huvva för det...

Robert sa...

Du behöver inte nypa så jag får blåmärken! }:-o Jag ska ge igen en vacker dag!